Actualitat

IThinkUPC amplia la seva homologació per part de l’Agència de Ciberseguretat de Catalunya

IThinkUPC, homologada per l’Agència de Ciberseguretat de Catalunya

Després d’haver estat homologada per l’Agència de Ciberseguretat de Catalunya per al Lot 1 de l’Acord Marc (llegeix la notícia), ens complau anunciar que IThinkUPC ha assolit una nova fita en aquest procés, obtenint l’homologació per al Lot 5 de l’Acord Marc per a la prestació de serveis de suport a les funcions de ciberseguretat en matèria d’operacions.

Aquest nou lot té com a objectiu homologar empreses per oferir serveis de detecció de vulnerabilitats i diagnòstic de la seguretat en els diferents àmbits d’actuació de l’Agència, mitjançant la replicació de tècniques emprades per atacants reals. Això permet a les organitzacions identificar possibles punts febles i enfortir la seva protecció davant ciberamenaces.

Amb aquesta homologació, IThinkUPC es consolida com un soci de confiança en ciberseguretat, ampliant la seva capacitat per oferir serveis avançats a les entitats que requereixen una anàlisi i prevenció efectiva dels riscos digitals.

Per a més informació sobre l’Acord Marc i els lots homologats, pots consultar aquest enllaç.

Comparteix a les xarxes:

Actualitat i referències de la línia

Menú

Cercador