
Patrocinem la MoodleMoot Spain 2026
Participem en la MoodleMoot Spain 2026 com a patrocinadors Gold. Vine a Valladolid i descobreix com innovar en el teu entorn d’aprenentatge.
Home → Digital Learning Platforms

Participem en la MoodleMoot Spain 2026 com a patrocinadors Gold. Vine a Valladolid i descobreix com innovar en el teu entorn d’aprenentatge.

Dissenyem i despleguem un ecosistema formatiu corporatiu, basat en Moodle Workplace, per centralitzar la formació global d’Uriach.

Desenvolupem un entorn formatiu personalitzat, accessible i mesurable per a tot l’equip de BAUHAUS, basat en Moodle Workplace.

IThinkUPC i Moodle seran al Corporate Learning Day 2025, que tindrà lloc el 8 de maig a l’Hotel Grand Hyatt de Barcelona.

La MoodleMoot Spain 2025 és l’esdeveniment de referència per als professionals de l’e-learning. Se celebrarà del 2 al 4 d’abril a València.

Implantem un campus virtual, basat en Moodle, per proporcionar aprenentatge a distància a nivell nacional a Andorra.
Universitats corporatives, plataformes i serveis d’aprenentatge potenciats amb IA

Aquesta trobada va ser promoguda per Moodle i es va celebrar al Campus Nord de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC).

ATENEA UPC és una de les instal·lacions més grans de Moodle d’Espanya. Ofereix servei a més de 35.000 estudiants i 3.500 professors.

Implantem Cornerstone a Agromillora per atreure i fidelitzar el talent de la companyia.